luni, 13 februarie 2012

Valentine's Day is just around the corner....

 Salut,

Asa cum stie toata lumea Valentine's Day (sau Ziua Indragostitilor) se apropie. Prima data cand am auzit de aceasta zi a fost in gimnaziu (clasa a V-a cred) si eu credeam ca Valentine's Day e de fapt Sfantul Valentin asa ca mi-am permis sa il felicit pe singurul Valentin din clasa ... asta a fost de mult...
Azi in schimb ... totul e prea comercial si doar o zi e prea putin  ... sunt de parere ca in fiecare zi ar trebui sa spunem persoanei iubite un sincer "Te iubesc" , de aceea desi azi nu e 14 februarie,  le-am spus persoanelor dragi din viata mea (sotului si fetitei mele) ca ii iubesc, asa cum fac in fiecare zi a anului.

Si pentru vizitatorii blogului meu, am pregatit o mica surpriza .. ceva nou la care lucrez de cateva zile ... sper sa va placa  !!!


O zi frumoasa !!!
Cristina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu